Op 11 februari 2023 organiseert stichting benefiet ZGT wederom een
benefiet gala ten gunste van Hospice Borne.

Tijdens het gala zal er een veiling plaatsvinden. De veiling zal worden geleid door Herbert Silderhuis. De verschillende items zullen stuk voor stuk aan bod komen waarbij er de mogelijkheid is om een bod uit te brengen. Degene die het hoogst bod uitbrengt zal het item in ontvangst mogen nemen.
Tijdens het gala zal er een aparte ruimte beschikbaar zijn waar de stille veilig zal plaatsvinden. Er zal bij elk item papier en pennen liggen waar u uw bod op kan schrijven met uw naam. Het bod kunt u in een afgesloten doos doen. Aan het eind van de stille veiling zullen de items naar degene(n) gaan die het hoogst bod hebben uitgebracht. Indien hetzelfde bod het hoogste is zal er worden geloot voor het item.
Er zal een mogelijkheid zijn om tijdens het gala loten te kopen voor de loterij. Hiermee maakt u kans op één van de mooie prijzen! De loten kunnen met contant geld gekocht worden voor 3 euro per stuk of 4 loten voor 10 euro.

Tickets kopen

Benefietgala 11-02-2023

Vraag gerust om meer info over het benefietgala

benefietgala@zgt.nl

Logo Hospice Borne

Over het goede doel, Hospice Borne

De werkgroep Hospice Borne bestaat uit een grote enthousiaste groep betrokken mensen die zich vrijwillig en actief inzetten om een hospice in Borne te realiseren. In dit toekomstige hospice willen we mensen in hun laatste levensfase een warme en liefdevolle omgeving bieden, zodat zij hun leven in rust en waardigheid kunnen afsluiten.

Een bijzondere en fijne plaats, een bijna thuis huis, waar vrijwilligers en professionele zorg het thuisgevoel met liefde en passie creëren voor hen die niet thuis kunnen of willen sterven. Met het realiseren van een dergelijke omgeving is er ook voor naasten ruimte waardig afscheid te nemen.

“We kunnen geen dagen toevoegen aan het leven, wel leven aan de resterende dagen”

Om dit te kunnen en mogen realiseren wordt vanuit verschillende disciplines en achtergronden met veel kennis hard gewerkt om klaar te zijn een hospice op te starten. Wij zijn dankbaar dat de we zo veel steun krijgen zodat we voortvarend stappen kunnen maken in het realiseren van een hospice in en voor Borne.

Vraag gerust om meer info!

www.hospiceborne.nl
info@hospiceborne.nl